.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به كشتي‌گيران مازندراني رضايتنامه نمي‌دهيم

رئيس هيئت كشتي مازندران عنوان كرد: به كشتي‌گيران مورد نيازمان به هيچ وجه و تحت هيچ شرايطي رضايت‌نامه نمي‌دهيم.
علي اعظم مهدي‌پور  در گفت‌وگو با  فارس در خصوص حضور شش تن از كشتي‌گيران مازني در سازمان گفت: روز يكشنبه و عقد قرارداد داخلي آنها با تيم نفت گفت: واقعاً از شنيدن اين خبر ناراحت شدم و اعتراض شديدي هم به اين موضوع دارم. وقتي شنيدم يكي از مربيان تيم ملي دست شش تن از كشتي‌گيران مازندراني كه بايد در اردوي تيم ملي مي‌بودند، را گرفته و به سازمان ليگ برده و بدون داشتن رضايتنامه با آنها قرارداد داخلي بسته، خيلي تعجب كردم. چطور ممكن است به همين راحتي خلاف قانون و اساسنامه عمل كرد.
اين درست است كه با پشنهادهاي اغوا كننده، كشتي‌گيران ما را اهدايي كنند؟ رئيس هيئت كشتي مازندران با گلايه از سازمان، ليگ اضافه كرد: برايم جاي سؤال است كه وقتي اين كشتي گيران رضايتنامه‌اي در دست نداشتند، چطور سازمان ليگ قبول كرده با تيمي قرارداد داخلي امضا كنند و چرا اين اتفاق بايد رخ دهد؟ مسئول سازمان ليگ چرا چنين اجازه‌اي به اين كشتي‌‌گيران داده اند؟ اعتراض شديداللحن خودم را به آقاي يزداني خرم خواهم گفت و از او مي‌خواهم جلوي كميته‌هاي خود محور را بگيرد. وي تصريح كرد: از صبح تا حالا تلفن‌هاي متعددي به ما شده و از من خواسته‌اند رضايتنامه هيچ يك از اين كشتي‌گيران را صادر نكنم.
باز هم مي‌گويم به كشتي‌گيراني كه نياز داريم رضايتنامه نمي‌دهيم؛ به خصوص اين شش كشتي‌گيري كه ديروز در سازمان ليگ بودند. او تصريح كرد: سال گذشته با مراد محمدي مذاكره كرديم و چون نيازي به او نداشتيم، رضايتنامه‌اش را صادر كرديم؛ ولي امسال او را مي‌خواهيم و كاري هم نداريم كه او كارمند است. هر كشتي‌گيري هم بخواهد خلاف نظر ما كار كند، به سرنوشت حميد محمد‌نژاد دچار مي‌شود. او هم سال قبل مي‌گفت نمي‌خواهد براي مازندران كشتي بگيرد و در پايان بي‌تيم ماند. وقتي دو هزار تماشاگر براي رقابت‌هاي انتخابي به كرج آمدند، براي كه آمدند؟ آنها در سالن حاضر شدند تا كشتي‌هاي داداشي، رياحي، بذري، حاجي‌زاده و .... را ببينند. پس حالا درست است كه اين كشتي‌گيران به شهرستان خود پشت كنند؟ مهدي پور كه از مربي مورد نظرش در تيم ملي دلخور است، گفت: مربي تيم ملي بايد به فكر مملكتش باشد نه جيب خودش. اين مسئله را به آقاي مهديزاده مي‌گويم و از او مي‌خواهم به اين نكات بيشتر توجه كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.